Helpdesk

Journal

Supporteren har genstartet serveren, kontrolleret at Bodil Knudsen kunne udskrive og sætter sig skriver en Journal til opgaven. Han skriver i Journalen, når behovet er at få samlet informationer omkring hændelser og problemløsningen. Journalen bruges kun af Helpdeskens supportere, de bruger dem på deres møder for at se om de kan lave noget proaktivt, der kan forbedre EDB-driften.




Vejledning Internetteknologier Informationer om forskellige teknologier til internettet. CMS og søgemaskiner Info. om Content Management Systemer og faldgrupper i CMS i forhold til søgemaskiner.
Ressourcer pdf-formater download Mange websteder tilbyder information, brochure, bøger mm. i det anderkendte pdf-format.
For at kunne læse formatet kræves at Acrobat Reader er installeret. Programmet kan hentes gratis

How to Manage the IT Helpdesk Dette er en velskrevet bog med meget gode anvisninger på at køre en effektiv helpdesk. Produkter Bookingsystem System for reservation af lokaler, udstyr, personale. Udskriver arbejdsplaner og ugeskema for opslag.
Citat Det er ikke fordi ting er vanskelige, vi ikke tør. Det er fordi, vi ikke tør, ting er vanskelige.

Seneca

Professionelle løsninger til Internettet. Webdesign, e-handel, cms, søgeoptimering, webhotel, analyse, Intranet mm.